duminică, 22 aprilie 2012

          "Concursul" organizat de PP-DD Iaşi în vederea completării listei de candidaţi pentru Consiliul Local şi-a desemnat cîştigătorii

 

Nu m-aş fi obosit să scriu nici măcar un rînd despre anunţarea listei pentru CL Iaşi a PP-OTV dacă nu mi-ar fi dat ghes comentariul unui cititor la un articol de-al meu ceva mai vechi. Scriam acolo, în cuprinsul unui material intitulat "Şmecherii electorale la Iaşi",  că organizarea, de către PP-DD, a unui concurs de proiecte pentru întocmirea listei de candidaţi nu este altceva decît o simplă şmecherie electorală, menită să-i facă să caşte ochii cît cepele doar pe cei un pic mai subţirei la minte şi că, în realitate, persoanele care urmau să ocupe locurile potenţial eligibile erau hotărîte încă de pe atunci. Cititorul m-a acuzat că aş fi rău intenţionat faţă de o iniţiativă cu totul şi cu totul lăudabilă şi a fost de părere că ar trebui mai întîi să aştept desfăşurarea concursului şi de abia după aia să aduc acuzaţii. Am luat de bun sfatul său şi, cu inima cît un purice de emoţie, am aşteptat. Curiozitatea mi-a fost satisfăcută astăzi. Pe primele locuri de pe listă, în calitate de ciştigători ai concursului, desigur, s-au plasat Florin Boca şi Ionel Agrigoroaiei. Pe ceilalţi nu-i mai menţionez, că nu are rost. Dacă PP-DD va reuşi să trimită oameni în legislativul local, aceştia vor fi în număr de unu, maxim doi. Dar să revin la fericiţii cîştigători. Sincer să fiu, nu ştiu despre care Florin Boca este vorba.  Ar putea fi, însă,  chiar cel care, cu exact un an în urmă, candida la alegerile din organizaţia municipală a PDL Iaşi. Îşi dorea omul un post de vicepreşedinte. Nu prea a fost ales. Pe locul doi s-a clasat Ionel Agrigoroaiei, consilier municipal, fost, pînă mai ieri, la PDL.Cu astea, cred că am cam spus totul, iar procesul de intenţie pe care mi l-a făcut cititorul n-aveţi decit să-l judecaţi dumneavoastră.

P.S. Oricum, concursul a fost organizat cu tot ştaiful, cu juriu şi alte alea. Mai mult, aflăm că din comisia de examinare au făcut parte şi doi distinşi istorici. Am rămas niţeluş surprinşi. Credeam că e vorba despre un concurs de proiecte de dezvoltare a orăşelului nostru şi nu de Olimpiada de istorie , faza pe PP-DD Iaşi. Nu o puneţi la inimă pe asta, mai glumesc şi eu.

          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu